Grand Italia en Havas Media zetten samenwerking voort

Jules Hooijer en Ido Sharon versterken strategie, tonen groei ambities en verstevigen Havas positionering

(Amsterdam) Havas Amsterdam heeft twee seniors – Ido Sharon & Jules Hooijer – aangetrokken die in januari zijn begonnen. Beide moves versterken de huidige Meaningful positionering met de kennis van buitenaf die de mannen met zich meebrengen. Ze toont daarnaast vooral de groei ambities van Havas Amsterdam.

Thijs Muller, CEO Havas Media NL: “Binnen food is GB Foods een erg grote speler. We zijn dus buitengewoon blij dat we de mediareview hebben gewonnen. Voor ons bevestigt het de opgaande lijn die we met de meaningful positionering hebben ingezet, zowel globaal als lokaal. We krijgen de kans nog meer in de food leefwereld te blijven van de Nederlandse consument. En die kans pakken we met beide handen.”

Over Havas Group

Havas Media maakt merken meaningful in het leven van de consument. Zij doet dat met haar superieure kennis van hoe marketingcontent in de medialeefwereld van uw publiek leeft. Havas Media is actief in 144 landen en wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst heeft die Meaningful Connections tussen merken en mensen te bouwen.

thing of the week

I’m sooo excited, I just can’t hide it…